OK, du siger, har jeg besluttet at starte min virksomhed. Jeg har min idé, min identitet pakke, min licens og zoneopdeling gjort. Nu skal jeg konfigurere mit kontor.
Dit første skridt er at beslutte, om at konvertere et værelse i et kontor eller et rum/område i dit hjem til kontorlokaler.
Hvis dit space er begrænset kan du få typen skrivebord, der ligner en garderobe, så du kan lukke det i slutningen af dagen. Eller bruge et klapbord, der kan lægges på lager ved udgangen af den efterfølgende arbejdsdag. Eller du kan oprette en mini kontor i hjørnet af et værelse og sætte op en skærm til at skjule dette område i slutningen af arbejdsdagen.
Desuden, afhængigt af hvilken virksomhed du kørende, skal du tænke filer du vil har brug for og hvordan du vil huse disse filer. For nogle virksomheder en lille brev fil vil være tilstrækkeligt, som du kan dække med en dug i slutningen af dagen eller du kunne bruge en ende tabel med plads til filer, eller du kan købe kasser for filer og stak dem i et hjørne eller skab.
De fleste virksomheder i dag brug for en computer, sammen med en printer, fax og/eller scanner. Igen, hvis du bruger armoire type skrivebord de bruger har plads til de fleste af dette udstyr, og du kan lukke det i slutningen af dagen.
For dem af jer, at afsætte et separat rum til dit kontor, har du en masse flere latitude i udformningen af dit kontor. Dog vil størrelsen af dine office kommer i spil. For at udnytte plads bedst muligt, skal du vælge dit skrivebord og markedsføring af udstyr baseret på dine office størrelse. Det betyder foranstaltning elementer, før du køber dem. Lave en mock sæt. Mens dette kan tage lidt længere tid i starten, vil det betale sig i det lange løb.
Grundlæggende for de fleste kontorer er telefon, fax, computer og printer og arkivskabe. Arkivskab kan også bruges til diverse forsyninger, hvis du er stramme på plads.
Vi alle har et billede i vores sind for den ideelle office. Desværre, vi har til at arbejde inden for bestemte parametre. Det kan gøres. Nogle gange skal du bare lidt opfindsomhed.
Da der er så mange forskelle mellem enkeltpersoner og hvad de skal arbejde med det er meget svært at være meget præcis i hvad de skal købe. Vi vil foreslå, at være sikker på at få grundlæggende: telefon, fax, computer, printer og arkivskab og arbejde derfra. Selvfølgelig, hvis du kan afsætte en hele rummet til et kontor vil det være meget nemmere end hvis dit space er begrænset.
De førnævnte bør få dig i gang på sæt i dit hjemmekontor. Hvis du har brug for hjælp, kontakt os.
Copyright DeFiore virksomheder 2001